2013. december 11., szerda

Első rész: Csak nem félsz?



Emily:

" Végre a barátaimmal vagyok és nem otthon a tanulni való fölött. Anyám persze már küldött egy sms-t, hogy 10-re legyek otthon. Hát majd észre veszi, hogy nem vagyok otthon, most nem igazán érdekel ez. Zoe persze megint lecseszett, hogy késtem de miután elmeséltem miért, csak kinevetett.
- Nem értem miért ilyen szigorúak a szüleid Em.-mondta, majd lazán vállba veregetett.
- Én sem.
Kevés séta után megérkeztünk az egyik kedvenc helyünkhöz, a tóhoz. Már páran vártak ránk, ám a banda vezér még nem érkezett meg. Annyit kell tudni a mi kis csapatunkról, hogy van benne egy kisebb hierarchia. Bár általában a fiúk között, de azért nekünk is van egy listánk. Szóval 4 fiú van nálunk, név szerint: Aron a legjobb fiú barátom, akiről persze anyáék nem nagyon tudnak, hiszen nem szeretik ha fiúkkal vagyok. Matt és Tomy, akik testvérek. Mattről annyit, hogy van amikor jó fej és kedves - ez a ritkább eset - de van amikor szörnyen bunkó tud lenni, mint a bátyja Tomy. És végül a "vezér" Harry. Aki hát hogy is mondjam, minden nő álma lenne ha a stílusa nem az a "mindenkinél jobb vagyok" stílus lenni. Bár így is nagyon sokan rajonganak érte. Tudom,  kicsit rosszul hangzik, de egész jó csapattá kovácsolódtunk össze az évek alatt, szóval már megszoktuk egymás dolgait .. nagyjából. Aztán vannak a lányok, mi is négyen vagyunk, vagy legalább is akkor amikor Tia nem hozza a húgát. Jó fejek mindketten, csak éppen akkor nem, amikor a "királynő" - Shanon megérkezik. Olyankor az ő talpnyalójává válnak, és akkor már nem is jó fejek. Aztán vagyunk ugye mi Zoeval. Tehát így nyolcan - plusz, mínusz - alkotunk egy bandát.
- Hellotok.-köszönt oda Matt.
- Sziasztok!-köszöntem én is, majd Aron nyakába ugrottam.
- Aaahw, mindjárt leszakadok! Fel szettél pár kilót Töki.-borzolta össze a hajam.
- Haha, nem is.-duzzogtam egy picit.
- Mikor indulunk?-kérdezte Zoe.
- Csajokkal a pályánál találkozunk, Tomy nem jön, és Harry késik, szokás szerint.-mondja Aron.
- Akárcsak Em.-szólalt meg Zoe majd rám mutatott.
- Jól van.-mondtam még mindig duzzogva, hiszen folyton ezt csinálja, mindig azzal jön, hogy mennyi közös tulajdonságunk van Harryvel.
Pedig szerintem semmi nincs. Na jó talán annyi, hogy az ő szülei is extra szigorúak és azért költözött el tőlük. De más semmi. Én nem vagyok olyan mint Ő. Hál' Istennek.
Kb. negyed óra után megérkezett Őnagysága és elindultunk a gördeszka pálya felé. Ahogy meg volt beszélve Shanon és az utánfutója már ott düllesztették mellüket, na jó a szemüket a pálya szélén, és figyelték a póló nélküli deszkázó srácokat.
- Sziasztok!-hallottam meg a rekedtek hangot mögöttem, amire picit összerezzentem.
Pedig már megszokhattam volna, de Ő mindig olyan váratlanul cselekszik. Oda lépett Shanonhoz és két puszival köszöntötte. Fuuu, az a mosoly az arcán amikor Harry oda hajol hozzá. Mindig is tudtuk, hogy van valami féle kapcsolat közöttük, de szerintünk csak dugtak vagy dugnak. Bár mindketten tagadják. De mindegy is, nem érdekel már egyik se. Most már ... pedig régebben nagyon is tetszett Harry. De Shanon kapta meg, mint szinte mindenkit előlem. Bár jobb is, hiszen azóta megismertem Harry énjét. Ami nem jön be, egyáltalán nem. Legalább is ez az énje nem. Tehát így nekem csak a jó barátaim maradtak: Zoe és Aron.
- Jössz te is?-támaszkodott rám Aron, aki egy másfél fejjel magasabb nálam.
- Hmm? Hova?-ráztam meg a fejem, hiszen tényleg nem figyeltem.
- Matték csónakházához megyünk. Van ott pálinka azt mondta.-mosolygott le rám.
- Jah menjünk.-egyeztem bele, hiszen jó kis hely az.
Útközben néhányszor Harry mellé kerültem, de nem szólt hozzám egy szót se. Sőt csak egyszer nézett rám, amikor megbotlottam. Nem hiszem, hogy jóba lennénk. Bár rosszba sem vagyunk, hiszen nem volt köztünk semmi feszültség vagy ilyesmi. Igazából fogalmam sincs, hogy mi van köztünk. De ideje lenne kideríteni, hiszen most izgatni kezdett.
- Harry?!-szaladtam utána, hiszen jóval előttünk haladt.
- Hmm?-fordult felém és kérdően nézett rám.
- Öhm ..-azt hiszem ezt nem gondoltam át egészen, mit mondjak neki?!- mit fogunk csinálni?-böktem ki végül egy idétlen kérdést.
Ő elfordulva csak ennyit válaszolt:
- Lazulni.-majd ment tovább.
Kössz, veled sokra mentem megint. Bár én voltam szerencsétlen, egy mit fogunk csinálni-ra nem fog nekem megnyílni, szóval valahogy tovább kell próbálkoznom.
Végre oda értünk és egy kis idő után - na jó, volt az két és fél óra - már mindenki ivott picikét, én megmondom őszintén alig ittam, mert ma valahogy nem esett jól. A többiek eléggé részegek voltak, kivéve Harryt. Meglepő módon ő sem akart inni .. annyit. Kiültünk a stégre és néztük a naplementét. Meg ahogy Matt alsógatyára vetkőzött és a himnuszt szavalta. Hülye Zoe találta ki ezt a feladatot neki. Persze ebből kifolyólag mindenki mondott mindenkinek ilyen bátorságos dolgokat. Mi pedig készséges megcsináltuk .. főleg Shanon, akinek melltartóban kellett táncolnia. Jaaj, ő imádja az ilyen feladatokat, ahol játszhatja az agyát. De mindegy. Én következtem, ő mondott nekem.
- Emy ..-nyávogta a nevem, pedig tudta, hogy utálom ha így szólít.-mássz fel a korlát tetejére, tárd szét a karod és kiabálj!
Na ez a feladat már alapból is nehéz, nem hogy ittasan. Én persze szó nélkül felálltam és a stég egyik végét körbe ölelő korláthoz mentem. Amikor rájöttem, hogy ez nem igazán fog menni, meghallottam mögöttem azt az idegesítő hangot.
- Csak nem félsz?
Nagy levegőt vettem, majd hátra fordulva Harry szemébe mondtam, hogy nem. Nem tudom miért neki, de őt találtam meg elsőként a tekintetemmel. Felléptem a lábammal, majd belekapaszkodtam a legfelső rúdba, hogy felnyomjam magam, azonban a kezem lecsúszott, és én átbukfencezve a korlát felett a vízbe zuhantam. Tudok úszni, csak a hirtelen ijedség és a levegő hiány miatt, kapálózni és sikítani kezdtem. Nagyon megijedtem mert semmit sem láttam és alig kaptam levegőt. Egyszer csak nagy csobbanásra majd két erős karra lettem figyelmes. Éreztem, hogy közel húz magához majd úszni kezd velem. Fejemet a vállára hajtottam és próbáltam levegőt szerezni.
- Harry, ide! Itt vagyunk!-hallottam meg Aron hangját, majd ahogy egy picit felemeltem a fejem egy smaragdzöld szempárba bámultam. Ő is engem nézett és talán némi aggódást láttam benne. De amikor kiemeltek a vízből és mindenki körém szaladt ő arrébb ment és ha jól láttam elindult haza felé. Nagyon fáztam és egyfolytában remegtem, de nem érdekelt más csak, hogy beszéljek Harryvel. Tudni akarom miért lépett le. Sajnos, erre mindenki rájött, ugyanis a gondolkozás közben csak az ő nevét hajtogattam.
- Emily, Harry elment. Nekünk is haza kéne menni. Gyere!-segített fel Zoe, majd haza indultunk mindnyájan. 

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett :) Gyorsan kövit ♥

    VálaszTörlés
  2. Klassz lett. Tetszik,hogy a főszereplő nem egy olyan akit bárki megkaphat,hanem egy mondhatni átlagos lány :)

    VálaszTörlés
  3. Na jó. Olyan mintha a saját életemet olvasnám el xd És pláne Tia :DD Okk :'D :$$ Most feeling Happy vagyok :'D ( csak mert már azért is mert a nevem Tia :'"D)

    VálaszTörlés