2013. december 29., vasárnap

Harmadik rész: Majd ma este...


Emily:

" Végre elkezdődnek a nyári bulik. És hol máshol lenne az első nyár avató buli mint a Styles villában. Milyen jó, hogy egyedül lakik, így bármikor bárkit haza vihet .. khm vagyis bármikor bulit tarthat. Bezzeg nálunk: próbálnám csak megkérdezni, hogy bulizhatunk itt, mindjárt szobafogságot kapnék már csak a kérdés miatt. De nem is nagyon érdekel, ma is azt mondom, hogy csak kimegyünk lógni a haverokkal és majd jövök. Ez mindig beválik.
- Em, mit fogsz felhúzni?-kérdezte Zoe, mikor a negyedik szettjét dobálta félre.
- Valami kurvásat!-válaszoltam poénból.
- Hát arra Harry biztos felfigyel.-mondta rezzenéstelen arccal, amiből leszűrtem, hogy komolyan gondolja.
Zoe mindig is tudta, hogy van vagyis éppen nincs köztünk semmi Harryvel. De egy bizonyos ponton van kapcsolat köztünk, csak meg kéne találni azt. Szóval ő mindenképp arra bátorít, hogy ezen a bulin vonjam Harry figyelmét magamra. Végülis, úgyis megmondta tegnap, hogy a rossz kislányokat jobban bírja. Most miért ne? Ő is részeg lesz én is, és akkor bármi megtörténhet. Majd ma este megmutatom neki a vad oldalamat is.
- Az nagyon jól állna.-mutattam a szekrényéből kilógó aranyszínű rucira.
- Ez? Bizti?
- Aham, nagyon dögös leszel benne.-kacsintottam rá majd felálltam.- Én most megyek, elkészülök. Aztán majd fél 9-kor tali előttünk, jó?!-dobtam egy puszi felé, majd haza siettem.
Megkerestem az esti bulihoz való tökéletes ruhát és feldobtam egy erős sminket magamra. Hajamat laza loknikba göndörítettem, majd ráfújtam egy kis csillámot. Jesszus, ez nem is én vagyok!-nevettem fel, amikor bele néztem az egész alakos tükörbe. Viszont pont olyan, ami Haryrnek bejön. Ma este szórakozni fogok vele én is, úgy mint ő velem tegnap. Haahaahaa, megérdemli.
Fél 9-kor kivételesen már a házunk előtt vártam Zoéra, aki egy perc múlva meg is érkezett. Útközben még Aron is csatlakozott hozzánk, akivel azóta ugyan olyan jóba lettem. Biztos csak rossz napja volt éppen. Kb. 15 perces gyaloglás után meg is érkeztünk egy hatalmas nagy villához. Tudtam, hogy Harry szülei gazdagok, de azért én még se vennék a fiamnak ekkora házat. Pláne, hogy egyedül lakik benne. De mindegy, buli helyszínnek viszont tökéletes volt.
Az előtérbe levettük a kabátjainkat, majd a nappaliba mentünk, ahol egy külön bár pult volt felállítva. Aron egyből oda húzott minket és töltött 3 pohár whiskyt.
- Akkor egészségetekre!-szólt gyorsan, majd még gyorsabban megitta, és ott is hagyott minket.
- Vele meg mi van?-kérdeztem Zoet.
- Én azt nem tudom, szerintem csajozni ment.-nevetett fel.
- Látod valahol Harryt?-kérdeztem miközben a nyakam nyújtogatva néztem körbe.
- Őőőő..-nézett ő is körbe, amikor a szája tátva maradt.
Elnéztem az irányába és megláttam egy hosszú combú, szőke hajú lány társaságában lejönni az emeletről. Nyelnem kellett egy nagyot, hiszen egyből levágtam, hogy mit csinálhattak oda fent. Ránéztem barátnőmre, aki még mindig nem tért magához, ezért gyorsan töltöttem neki és magamnak is még egy pohár piát. Koccintottunk, majd felhajtottuk ezt is. Fülébe súgtam, hogy táncolni megyek, mire ő csak annyit mondott, hogy sok sikert.


Beálltam a tömeg közepére és szexin riszálni kezdtem, figyelve arra, hogy Harry megláthasson. Egyre több srác gyűlt körém, amit a nagyon rövid ruhámnak és a vonaglós mozgásomnak köszönhettem. Megpördültem a zene ritmusára, majd reflexből elkaptam a mellettem táncoló srác gallérját és magamhoz rántottam. Mellkasára rakva a kezem guggoltam le előtte szexin.
- Gyere igyunk valamit!-mondta a srác amikor újra szem magasságba kerültem, majd összekulcsolta a kezünk és a pulthoz vezetett.
Útközben Harryék előtt mentünk el, akik a kanapén ültek. És bár nem néztem oda, de tudtam, hogy észre vett és engem figyelt. Ismét whiskyt ittunk és elég sokat ahhoz, hogy a táncparketten újabb erotikus mozdulatok csináljak ismeretlen srácokkal. Egy fülledt gyors rész után a zenében egy lassú de mégis simulós rész következett, amikor a jelenlegi partnerem közel húzott magához és váratlanul lesmárolt. Nem tudom, hogy az adrenalin vagy a rengeteg pia miatt de egyből vissza csókoltam, és keményen nyomtam neki a csípőm. Vége volt a csóknak mire én csak lazán rámosolyogtam, majd folytattam a táncot a körülöttem össze gyűlt srácoknak. Egyik őrületes lépésem után valakinek a karjai közé dőltem, mire ő maga felé forgatott és rám mosolygott irtó szexin.
- Harry?!-ziháltam a tánctól, amikor megismertem a göndör hajáról.
- Szia bébi!-susogta közel hajolva a fülemhez.
Hmm részeg és végre rám talált, akkor kezdődjön a móka.-terveztem el magamba, majd meztelen tarkójára raktam a hideg kezeimet - amibe beleborzongott - majd lassan hozzá dörgölőzve ringatózni kezdtem. Éreztem, hogy a nagy férfias tenyerével derekamba kapaszkodik. Ő is felvett egy ritmust, majd együtt kezdett el körözni a csípőnkkel. Minden egyes lökésnél még közelebb húzott magához, így egy kis idő után egyre keményebbnek éreztem őt oda lent. Kicsit zavarba jöttem, ezért hátat fordítva neki táncoltam tovább. Néha kezeivel simogatni kezdte az oldalam, majd kicsit beljebb a hasam, de semmi komoly nem történt addig, amíg a hajamat egyik oldalra nem söpörtem. Ugyanis így a nyakam jobb oldala teljesen szabaddá vált, amit ő rögtön ki is használt, és az édes, puha ajkaival csókolgatni kezdte. Egy pillanatra megmerevedtem a váratlan tettére, viszont amikor megtalálta az érzékeny területet és finom szívni kezdte, lábaim megremegtem, és ha nem tart meg a derekamnál össze estem volna. Hallottam a nevetését a fülemnél, amikor eltávolodott tőlem. Kifújtam a bent tartott levegőmet, majd kicsit távolabb léptem és felé fordultam. Ő azonban már teljesen máshol járt agyban .. láttam, hogy kiszúrt magának valamit, illetve amikor arra néztem amerre ő, kiderült, hogy valakit. Megrökönyödve álltam, amikor szó nélkül ott hagyott, és egy számomra ismeretlen, jóval idősebb nővel elegyedett szóba. Kicsit szédülve megkapaszkodtam a legközelebbi falba és pár másodpercre lehunytam szemem. Esküszöm, hogy csak pár másodperc volt, viszont amikor kinyitottam azt láttam, amit reméltem, hogy soha nem fogok. Harry a falnak szorította a nőt és durván smároltak. Olyan érzésem volt mintha az idő fölgyorsult volna, vagy csak Harry egyszerűen oda ment és megcsókolta volna?! Ezt nem hiszem el .. hiszen percekkel ezelőtt még engem csókolgatott, most pedig valaki mást?! Ez undorító! Hogy lehet ekkor szemét velem?! Egy tuskó!-gondoltam magamba, majd mint egy hisztis kislány sírva felrohantam az emeletre. A lépcsővel szembeni szobába mentem, majd a hold fényének köszönhetően egy nagy francia ágyra vetettem magam, és csendesen sírni kezdtem. Hogy lehetek ennyire hülye, hogy azt hittem Harrynek ez jelent valamit?! Nem azt gondoltam, hogy most innentől kezdve minden jó lesz köztünk, de azt nem vártam tőle, hogy pár perc múlva egy másik lánnyal smárol. Ez .. ez fájt egy picit.-karoltam át az egyik kispárnát, majd szipogva lehunytam a szemem és pillanatokon belül magával ragadott az álom.

6 megjegyzés:

  1. imádoooom :) egyszerűen TÖKÉLETES :) de most miért ilyen mocsok Harry?? ÁÁÁÁÁ....gyorsan köviiiiit :) ♥

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus rész lett ez is! :)) Már nagyon várom a folytatást! :D
    Puszi♥

    VálaszTörlés
  3. Mikor lesz új rész Dórii ?:PPPP Puszi ♥ Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Flóó ?! *o* megtaláltál ?! .. :P őő a hét elején már tuti, ha nem előbb .. :3 ♥ x

      Törlés
    2. mindig megtalálom a jó blogokat..Téged meg annál is inkább ?;) :P :D ♥ Xx

      Törlés
  4. Sziaa imádom a blogod <3 én is most kezdtem írni egyet, és még elég kezdő vagyok ilyesmiben , ha tudnád terjeszteni azt megköszönném és ha még te is egyszer kétszer betévedsz hozzám az nagy megtiszteltetés lenne hogy egy ilyen nagyszerű író mint te benézett hozzám:))xx http://lifewithdarklight.blogspot.hu/

    VálaszTörlés