2014. február 9., vasárnap

Nyolcadik rész: Csak barátság!



Emily:

" Hétfő van! Hahahaa .. de ez senkit sem érdekel, hiszen nyári szünet van. Ma is szokás szerint délig ágyban voltam, bár néha anyámék leakarták rángatni rólam a takarót, de elmagyaráztam nekik, hogy nyár van és nincs semmi dolgom sincsen. Mire felkeltem és összerámoltam a szobámat már kész volt az ebéd. Gyorsan bekajáltam és már indultam volna útnak, ha nem kopognak az ajtón.
- Nyitom!-kiabáltam, és oda szaladtam a bejárati ajtóhoz. - Harry!?-lepődtem meg a nem várt vendégen.
- Szia!-intett mosolyogva.
- Ööhm bejössz?-kérdeztem rá kicsit zavartan.
- Csak egy percre!-mondta és már bent is volt.
- Gyere, menjünk be a nappaliba!
- Ki jött?-jött ki anyám a konyhából.
- Anya! Ő itt Harry!-mutattam be.
- Szia! Mi már találkoztunk, Em!-ráztak kezet köszönéskép.
- Igen, emlékszem!-mondta Harry, majd apám felé nézett, aki akkor csatlakozott hozzánk.- Önnel viszont még nem! Harry Styles vagyok! Örülök, hogy megismerhetem!-mondta Harry udvariasan, amin nagyon meglepődtem, így olyan jó fiúnak tűnt így - pedig tudjuk, hogy nem az.
- Jason Moore vagyok!-ráztak kezet.- És mi járatban fiam?-kérdezett rá hidegen.
- Öhm..-nyelt egyet Harry és látszott rajta, hogy zavarba jött, muszáj volt kimentem.
- Hozzám jött apa! Kérlek, had foglalkozzak én vele.
- Jól van! De a nappaliban maradjatok!-mondta szigorúan, majd vissza sétált a konyhába.
Úristen! Ennél jobban nem tudott volna beégetni .. "a nappaliba maradjatok" .. jesszusom, nem vagyok már dedós. Tudok vigyázni magamra, de basszus különben is mi történhetne a szobámba?! Na mindegy, átsétáltunk oda, majd leültünk a kanapéra egymással szemben.
- Bocsi, de apu nem szeretni, ha fiúval vagyok a szobámba.-mondtam, majd lehajtottam a fejem.
- Uuh!-mondta, mire felnéztem és nem láttam mást a szemében csak sajnálatot.
Aztaa?! azt vártam, hogy kinevessen vagy beégessen, de semmi ilyen nem történt. Megráztam a fejem, majd rákérdeztem, hogy miért jött ide.
- Na igen, tényleg! Egyrészről unatkoztam, és gondoltam mindenkinek személyes szólok, hogy olyan öt óra körül pókerezés nálam. Másrészről piát kell vennem még.
- Ahaaam.-mondtam, és eszembe jutott, hogy ebben a pár napban tényleg jó barátok lettünk, szóval nem találhatom ezt furcsának, hogy át jött.- Jól van. Ott leszek!
- Woow, oké! Akkor nálunk tali ééés öltözz rétegesen!-kacsintott majd elment.
Hogy mi van? Miért öltözzek rétegesen?! Dehogy fogok, hiszen nyár van. Harminc fok fölött, elég lesz egy laza póló meg egy rövid naci. Felhívtam Zoet, hogy ő is jön-e és meglepődve hallgattam, hogy neki facebookon írt Harry. Sőt ez után Aronnal is beszéltem, és neki is szintén ott szólt. Érdekes,pedig nem messze laknak tőlem, de hozzájuk nem ment el. Na mindegy, örülök, hogy legalább hozzám eljött.
Lassan fél öt, ezért gyorsan feldobtam egy laza sminket, majd elindultam Zoeért. Kicsit késve de megérkeztünk. Rajtunk kívül már ott volt Aron, Shanon, Tom és persze Harry.
- Sziasztok!-köszöntem, majd Aronhoz mentem és adtam az arcára két puszit.
A szemem sarkából kiszúrtam Harryt, hogy néz. Elég furán viselkedett, ha nem tudnám, hogy nem, azt hinném, hogy féltékeny volt arra, hogy Aronnak adtam puszit. De csak nem?! Ezért inkább nem is foglalkoztam vele.
- Matt és Tia?-kérdezte Zoe a többiektől.
- Tia nincs otthon, Matt lehet később beugrik.-válaszolt Tom.
Közben Harry bevezetett minket a nappaliba, ahol a póker szett a dohányzó asztalra már ki volt rakva.
- Na srácok, akkor először igyunk!-szólt Harry, majd mindenkinek a kezébe nyomott egy poharat.
- Mi ez?-kérdeztem tőle, miután beleszagoltam.
- Valami különleges.-kacsintott, majd lehúzta rezzenéstelen arccal.
Mivel mindenki így tett, én is felhajtottam. Viszont nekem már nem ment olyan könnyen, és a maró érzés miatt köhögni kezdtem. Sőt pillanatokon belül fuldoklásba ment át.
- Héé! Jól vagy?-veregette meg a hátam Aron, mire csak megrázni tudtam a fejem, hiszen alig kaptam levegőt.
- Gyere gyorsan!-fogta meg valaki az alkarom, és elrángatott onnan.
Szemeim könnyezni kezdtek, így nem láttam addig semmit, amíg valaki nem adott a kezembe egy nagy pohár vizet, és meg nem ittam. Utána gyorsan megtöröltem a szemem, majd Harry aggódó tekintetével találtam szembe magam.
- Jól vagy?-kérdezte.
- Igen. Köszi.-mondtam, majd betettem a poharat a mosogatóba.- Mi volt ez?
- Abszint!
- Wlee, ilyet többet nem.-mondtam, majd nevetni kezdtem.
- Jó-jó, bocsi. De tudod mit?! Gyere felem!-fogta meg a kezem, és magával húzott.
Ismétlem a kezem. Most már nem a karom, hanem rendesen a kezemet. Na hát, mi van vele?! Tényleg komolyan veszi ezt a barátság témát. Bár még mindig abban a fázisban vagyunk, hogy "ha ketten vagyunk" akkor ilyen barátságos, de ez már haladás. Hátha egyszer majd a barátai előtt is így viselkedik velem. Perceken belül azonban a ház spájzában találtam magam.
- Mit csinálunk itt?-kérdeztem rá.
- Keresek neked valami jó piát.-válaszolt, majd leguggolva előhalászott egy üveget.
- Nyámii!-mondtam, amikor megláttam a címkéjét: sherry.
- Tudtam, hogy szereted. Tipikus női pia.-nevetett ki, majd oda nyomta a kezembe. - Egészségedre!
- Enyém?-néztem rá csillogó szemekkel.
- Igen! Ha már majdnem megfulladtál miattam, ez a legkevesebb.
- Azta! Köszi!-mondtam izgatottam, majd adtam az arcára egy puszit.
- Na már ezért is megérte!-poénkodott, majd visszamentünk a konyhába és szereztem magamnak egy pohárkát.
- Visszatértem!-ugrottam be a nappaliba kezemben az üveggel.
- Héé kicsilány, mi van nálad?-kérdezte Aron és a kezét felém nyújtotta.
- Nem adom! Enyém!-dugtam ki rá a nyelvem, majd mellé ülve kibontottam a piám.
- Naaah már nem is kell, ez csaj pia!-mondta, mikor rájött, hogy mi ez.
- Nem is baj! Több marad nekem.-ezzel a kijelentéssel teltek múltak az órák, és mindenki egyre jobban részeg lett.
Olyan fél kilenc lehetett, amikor a fiúk lehúzták az utolsó pálinkát, én pedig az utolsó sherrymet.
- Tudjátok mit?!-dülöngélt Tom, mire mindenki felnevetett, majd folytatta.- Játszunk vetkőzős pókert!
- Őőőő .. -néztem a csajokra, akik a kanapén ültek egymáshoz közel, ami fura, hiszen nem igazán bírják egymást, de hát az alkohol csodára képes.- Nem hiszem, hogy jó ötlet.-tiltakoztam félénken, hiszen a csajoktól nem kaptam meg a segítséget, ugyanis ők is játszani akartak. Basszus, tényleg hallgatnom kellet volna Harryre, hogy öltözzek fel rétegesen. Na most már mindegy.
- Csak nem vagy szégyenlős Emily?!-mondta Shanon nyávogva.- Vagy talán olyat látnánk, amitől rosszat álmodunk?
- Mindenki magából indul ki Shanon. De tudjátok mit?! Játszunk!-adtam meg magam, majd Harry keverni kezdett.
Úgy beszéltük meg, hogy akik veszítenek, azok vesznek le egy ruha darabot. A nyertes pedig élvezkedik. Persze, hogy az első két körben veszítettem, így a zoknimat vettem le - még jó, hogy cipőbe jöttem. A többiek pedig vagy félmeztelenek, vagy fehérnemű nélküliek. Ugyanis Aron alulról vetkőzött, mármint elment és le vette a boxerét, majd vissza húzta rá a gatyáját.
- Ez az!-kiáltottam fel, amikor sorral megnyertem a kört.- Na ide kérem a ruhákat!-nyújtottam ki a kezem. Néhányan duzzogva de oda dobták a ruháikat. Harry viszont végig a szemembe nézve tolta le a nadrágját. Nyelnem kellett, amikor a formás fenekét megláttam. Pár perc kellett a kockás hasának a látványához is, de most, hogy csak egy szál boxerben - amit fehér volt, a kedvencem - állt előttem, nem bírtam le venni róla szemem.
- Em! Te keversz!-bökött oldalba Zoe.
Harry nadrágjára dobtam a többi ruhát, majd keverni és osztani kezdtem.
- Basszus! Ne már!-dobtam be a kártyámat, ugyanis Harry eggyel nagyobb számmal nyert.
- Ez van szívi!-kacsintott, majd a zsetonjai után nyúlt, de közben bekiabálta, hogy vetkőzzetek!
Na mi legyen?! Póló vagy melltartó?! Inkább a póló, az olyan mintha bikinibe lennék, de először körbe néztem és láttam, hogy rajtam kívül már mindenki levetkőzött.
- Mi lesz már?!-mondta Tom sürgetően.
- Ne nézzetek!-mondtam, majd a pólóm aljához nyúltam, de nem mozdítottam meg.
- Aaahj, akkor legalább húzd fel az alját és fogd a fogad közé.-mondta Harry és megnyalta az alját. 
- De perverz vagy Harry!-nevetett fel Zoe, majd összepacsiztak.
Ezt már muszáj volt megtennem, így gyorsan csukott szemmel ráharaptam a felsőmre.
Mondjuk jobban jártam, mintha le kellett volna vennem, szóval hagytam pár percig, had élvezzék ki a látványt, majd leengedtem.
- Héé, ez nem ér!-rinyált Shanon.- Nekünk bezzeg le kellett venni!
- Nem baj, már úgy is végeztünk!-mondtam, majd felálltam.
- El mész?-kérdezte aggódva Harry.
- Most csak wc-re, de már kezdem unni. Nem játszunk valami mást?-néztem rá szépen Harryre, hiszen tudtam, hogy az előbbi látvány után bele fog menni.
- Na jó! Mire visszaérsz kitaláljuk.-mondta, majd pakolni kezdték a pókert.
Gyorsan végeztem, viszont mire vissza értem a részeg banda újra inni kezdett.
- Hát ez?-mutattam a poharukra.
- Ez csak egy kis pálinka. Mutatóba!-mondta Tom, majd adott nekem is egyet, és így szólt:- Akkor igyuk a következő játékra.-gyorsan lehúztuk, majd Aron felé fordulva megkérdeztem, hogy tulajdonképpen mit is fogunk játszani.
- Körbe álluk.-tolt minket arrébb.-Így! És ezt a kártya lapot egymás száján kell tovább adni. Vagyis megszívod a lapot, és úgy!Aham, vágom. Mármint elméletben, de ez gyakorlatban, hogy fog menni azt nem tudom. Főleg részegen. Na mindegy, egy kis kört alakítottunk úgy, hogy: Shanon, Harry, Én, Tom, Zoe és Aron. Az első ember sikeresen tartotta fent a száján a lapot, viszont amikor meg kellet volna szívni a másiknak leesett. Ennyit még nem röhögtem az biztos, erre legalább jó ez a játék: szenvedtünk vele és szarra röhögtük magunkat. 
Na de talán ebben a körben sikerül végig vinni. Éppen Shanon szájról vette le Harry, amikor felém fordult. Izgatottan vártam, hogy mikor vehetem el tőle .. már nagyon közel volt hozzám, amikor a lap leesett, ő viszont tovább közelített és lesmárolt.
Nem tudtam ellenkezni, ugyanis kezével átkarolt és durván de valahogy mégis érzékien csókolt. Pillanatnyi meglepődés után visszacsókoltam neki, viszont mikor igazán élvezni kezdhettem volna, többiek szóltak:
- Naa srácok! Ez nem erről szól!-nevetett hangosan Aron, majd szétválasztott minket.
- Jól van!-mondtam el pirulva, majd a földet kezdtem nézni.
- Asszem inkább ne folytassuk!-mondta Harry, majd felszedte a lapot és berakta a pókeres dobozva.
Kicsit zavarni kezdett a dolog, ugyanis Harry rám sem nézett utána, vagy nem tudom. De elég furcsa volt ez a csók, hiszen mi csak barátok vagyunk. Akkor meg minek smárolt le?! Elég gázos ez a szitu, bár amint látom ez őt nem zavarja. Sőt a többieket sem, tovább beszélgettek és hülyültek.
- Beszélhetünk?-jött oda hozzám Harry, majd ketten kimentünk a konyhába.
- Igen?!-kérdeztem rá félénken, hiszen nyilvánvaló, hogy miről akar beszélni.
- Ne haragudj, hogy lesmároltalak. Tudod, csak a pia meg minden. Csak úgy jött magától. De tudnod kell, hogy mi csak..
- Barátok vagyunk!-egészítettem ki a mondatát.
- Igen.-mondta vidáman, hiszen azt hitte, hogy egyetértésből mondtam.
Viszont nem igazán, őszintén szólva kicsit csalódott vagyok. Azt hittem végre lehet valami. De ezek szerintem nem. Milyen jó már, hogy a mi kapcsolatunk csak barátság!-gondoltam cinikusan. Csak én lehet ekkora szerencsétlenség, hogy miután megcsókoltak, közlik velem, hogy mi csak barátok vagyunk ,és ez nem jelentett semmit. Ilyen az én formám, azt hiszem én csak erre vagyok csak jó."

~ Sziasztok! :) Ismét elég hosszúra sikeredett, de ha egyszer elkezdek írni, alig tudom abba hagyni. Remélem tetszett és kapok néhány komit is, hiszen így tudom, hogy van értelme folytatni. x

4 megjegyzés:

  1. uhhh...wáh.ez nagyon jó rész volt :33 várom a következőt

    VálaszTörlés
  2. Kár hogy abbahagytad! Ez a kedvenc blogom!! *-* várom a kövit!!:))

    VálaszTörlés
  3. Szia, újra én...:) Jó kis rész volt! :) De valami még hiányzik belőle...Csak nem tudom, hogy mi...>< De folytasd csak:) Egyszer csak rájövök:D

    VálaszTörlés