2014. április 16., szerda

Tizenhatodik rész: Talk dirty to me!


Emily:

" El sem hiszem, hogy Anyáék megengedték, hogy a mai napom - péntek - legyen az utolsó bünti napom. Így legalább már hétvégén szabad leszek. Szerencsére nem buktam le, amikor átmentem Harryhez. Viszont aznap kitudtam harcolni, hogy elég nekem ennyi büntetés. Csak az uncsitesómhoz mentem, az meg nem olyan nagy cucc. Későn pedig mentem már máskor is haza, szóval belegyeztek, hogy a hétvégén már szabad vagyok. De a mai napot valahogy még túl kellene élnem. Ebéd után úgy döntöttem segítek egy kicsit a házimunkában. Olyan fél 3 körül pedig kimentem medencézni. Mikor a napágyon fekve behunytam a szemem, egyből a Harrynél átélt pillanatok ugrottak be. Volt benne valami furcsa, de nem tudok rájönni, hogy mi az. A csókjai oly annyira szenvedélyesek voltak, akár egy szerelmes fiúé. De hát ez nevetséges, hiszen biztos vagyok benne, hogy nem szerelmes belém. Sőt nem is lehetne az, sosem adtam olyan jelet vagy ilyesmi. Na meg a parkban történt dolgok. Én csak pislogtam, amikor közel húzott magához, és arcon csókolt. Nagyon meglepett, de amint láttam a többieket is. Remélem legközelebb diszkrétebben csinálja, mert kezdünk gyanúsak lenni a többiek számára. Bár lehet csak én gondolom így. Hiszen megbeszéltük, hogy jóban leszünk a többiek előtt, és ez csak azt bizonyította, hogy tényleg jóban vagyunk. Szóval nincs okom panaszra, én örülök neki, hogy Harry már a többiek előtt nem idegenkedik velem.
Elég lassan, de eltelt a délután. Strandolás után megnéztem egy filmet, így amikor felálltam az ágyról már lassan 8 órát mutatott a laptopom. Úgy gondoltam, ideje fürdeni. Mivel annyi időm van, ezért megadtam a módját a fürdésnek: kádat tele engedtem forró vízzel és tele nyomtam habbal. Két gyertyát gyújtottam a kád szélén, hogy még hangulatosabb legyen.
Általában fürdés közben telon zenét szoktam hallgatni. Most is beraktam Pixie legjobb számát, majd lehunyva a szemem élveztem a nyugtató vizet. Néhány szám lement már, amikor megállt a zene és a csengőhangom kezdett el szólni. Felültem, majd amikor megláttam a kijelzőn a nevét elmosolyodtam. Még sosem hívott fel, viszont most meg éppen nem alkalmas. Aaaah, mindegy, azért felveszem.-gondoltam, majd megnyomva a zöld gombot a fülemhez tartottam a készüléket, miközben vissza feküdtem a kádba.
- Szia Emy drága!-köszönt rekedt hangon.
- Harry?! Szia! Mi van veled?-kuncogtam.
- Semmi, semmi. Csak hiányoltalak ma.-horkantott.
- Ó igen?
- Ühüm. Nem láttam magam előtt a kerek kis segged.
-nevetett fel.
- Te részeg vagy?-esett le, hiszen máskor nem mond ilyet, meg a hangja se a megszokott.
- Csak egy icipicikét, bogárkám. Mit csinálsz?
Bogárkám?! Jézus, jobban be van állva, mint ahogy elsőre gondoltam.
- Épp fürdök.-suttogtam bele a telefonba, de mielőtt zavarba jöttem volna, inkább megkérdeztem: - Na és te?
- Csak átjött néhány osztálytársam és ittunk. De már egyedül vagyok. Álljunk meg egy pillanatra!-mondta, majd egy ajtó csapódást hallottam a készüléken keresztül.- Te most meztelen vagy?
Felnevettem, hiszen tudtam, hogy nem hagyja majd szó nélkül.
- Igen, általában úgy szokás fürdeni.-válaszoltam vigyorogva.
- Emily, ha most ott lennék...-búgta bele a telefonba.
- De nem vagy itt.-szakítottam félbe incselkedve.
- Sajnos nem. De tudod, így is eléggé feltudnálak izgatni.-hozott újra zavarba.
- Mi?!-köhögtem bele a telefonba.
- Ó Emily, lazul el! Figyelj csak a hangomra!
- Nem Harry, én nem..
- Shh! A kedvemért!
-mondta érzékien, majd egy pillanatra behunytam a szemem, és kifújtam a levegőt, amiből Harry leszűrte, hogy be adtam a derekam.
Nem is értem mi ütött belém. Sosem voltam még ilyen .. ilyen könnyű vérű. De hát egyszer élünk, meg Harry úgy is részeg. Holnapra biztos elfelejti majd.
- Emily, bogárkám!-szólt Harry.
- Ne szólíts így!-mondtam zavartan.
- Hmm, ne legyél ennyire csípős!-nevetett fel.
Néhány pillanatig egymás lélegzet vételét hallgattuk, majd Harry ismét megszólalt:
- Hunyad le a szemed, és képzeld azt, hogy ott ülök a kád mellett, és figyellek.
- De..
-kezdtem volna el megint tiltakozni, de belem folytatta a szót:
- Nincs semmi de. Ha nem akarod, hogy tényleg oda menjek, akkor tedd amit mondok.
- Próbálom!
-préseltem ki magamból, majd nyakig bele ereszkedtem a vízbe és lehunytam a szemem.
- Jó kislány! Képzeld el, hogy végig simítom két ujjal az arcod .. az ajkad .. a nyakad ..-kis szünetet hagyott a testrészek között, hogy eltudjam képzelni.- majd a melleid között a hasadig.-amikor elképzeltem, hogy hosszú ujjai a nedves bőrömhöz érnek, akaratlanul is néhány sóhaj szaladt ki a számon.- Érzem milyen finom, puha a bőröd.-suttogta tovább.- Látom, ahogy a melled egyre gyorsabban emelkedik és süllyed a vízben.
- Harry!-csúszott ki a neve a számon.
- Mondjad drága!-kuncogott egy kicsit.
- Se-semmi..-dadogtam, majd megráztam a fejem és kinyitottam a szemem.
Mintha ő ezt megérezte volna, mert így szólt:
- Még nincs vége! Lazulj el megint, most én jövök!
- Te jössz?
-kérdeztem értetlenül.
- Figyelj csak!-mondta, majd csönd lett.
Füleltem figyelmes, hátha kihallok valamit a telefonból. Először mintha ruha súrlódást hallottam volna, majd egy huppanás szerűt.
- Így mennyivel kényelmesebb!-mondta, majd azonnal rájöttem, hogy ő is levetkőzött.
- Harry, te most meztelen vagy?-kérdeztem rá halkan.
- Hmm bébi, szeretnél úgy látni, ugye?-nevetett fel.- Amúgy van rajtam boxer.
- Oké.
-fújtam ki a levegőt.
- Szóval, most mondj valami mocskosat te!-szólalt meg hirtelen.
- Hogy én?-pislogtam nagyokat.
- Igen, beszélj hozzám csúnyán.-dorombolta.
- De én nem tudok. Te .. te olyan jól csináltad.-mondtam félénken.
- Hmm, szóval tetszett. Élveznéd, ha mondjuk a számmal járnám végig a kis testedet, igaz?
- Ühüm.-nyöszörögtem.
- Simogatod magad?-kérdezett rá szemtelenül.
- Mi?! Nem, dehogy!-mondtam zavartan.
- Nem baj, ha azt csinálod. Mert én is azt csinálom.-nevetett bele a telefonba.- Elképzelem, ahogy a vékony kis ujjacskáddal eljátszol a testemen.
- Uuuh!-már nem igazán tudtam, hogy mit mondjak.
- Simítsd végig a melleden a tenyered!-utasított.
- Én nem hiszem..-kezdtem el tiltakozni, hiszen ez már elég durva.
- De! Kérlek...-hallottam a halk zihálást.
- Jó!-fújtam ki a levegőt, majd lassan végig vezettem a kezem a melleimen.
- Milyen?-suttogta.
- Jó!-mondtam félénken.
- Nekem is!-válaszolt, amitől még jobban zavarba jöttem.- Bár csak itt lennél!-mondta, mire a szemeim azonnal kipattantak.
- Tessék?!-kérdeztem már teljesen "józanul", ugyanis minden erotikus túlfűtöttség elpárolgott.
- Öhm, semmi-semmi.-beszélt zavarodottan.- Azt hiszem most inkább leteszem, mert szükségem lesz mindkét kezemre.-poénkodott, majd elköszönt és lerakta.
Úristen! Ezt nem hiszem el! Majdnem telefon szexeltem Harryvel. Igaz, hogy alig csináltunk 'olyat', de nekem ez is elég durva volt. Sőt még sosem volt részem erotikus telefon beszélgetésben. De basszus, nem tagadhatom le, hogy rohadtul élveztem. Annak ellenére, hogy elég zavarba ejtő volt.
Már kezdett kihűlni a víz, ezért gyorsan megmosakodtam, majd kiszálltam. Felhúztam a nyári pizsamámat, ami egy rövid sortból és egy nagy fekete felsőből állt. Még elég korán volt, ezért neki álltam böngészni a sztárhírek között az interneten.
- Kislányom!-nyitott be Anyám az ajtón.- Most hívott Nagybátyád, hogy lekéste az utolsó vonatot, és azt kérte, hogy menjünk érte kocsival. 
- Uhh!-mondtam, miközben reménykedtem, hogy nekem nem kell menni.
- Gondolom te nem akarsz jönni!-ennyire nyilvánvaló volt?!- Ezért Apáddal úgy gondoltuk, hogy egyedül hagyunk a hétvégére. Vasárnap estére már igyekszünk megérkezni. De! Semmi buli, semmi fiúk, semmi egyéb olyan dolog, aminek nem örülnénk.
- Jaaaj Anya! Voltam már itthon egyedül! Minden oké lesz.-keltem fel, majd megöleltem.
- Jól van! Akkor mi indulunk is, hogy minél előbb oda érjünk.
- Rendben! Sziasztok!
-köszöntem nekik, miután kikísértem őket.
Visszabújtam az ágyba, majd újra olvasgatni kezdtem. Olyan negyed óra múlva csöngettek. Először nem akartam megnézni, de utána eszembe jutott, hátha Anyáék hagytak itthon valamit. Azonban amikor kinyitottam az ajtót Harry részeg alakja tűnt fel.
- Harry?! Hát te?!-kérdeztem meglepetten.
- Úristen!-nézett végig rajtam, majd olyat tett, amire nem számítottam volna.
Ellökött az ajtótól, amit lábbal azonnal becsukott, majd a falnak préselt és mélyen megcsókolt.
- Mit..mit csinálsz?-löktem el magamtól.
- Ne haragudj, de nem bírtam magammal. Az a beszélgetés kikészített.-jött megint közel hozzám, majd eltűrt a nyakamból a hajam, és csókolgatni kezdett.
- Harry!-próbáltam lefogni, hiszen ezt még sem tehetni velem az előszobában.
- Tudom, hogy egyedül vagy! Láttam Anyudékat elmenni!-mondta hirtelen.
- Igen!-nyögtem fel válaszként, és talán azért is, mert megharapta a vállam.
- Hmm, szóval ez tetszett?!-nevetett fel, majd ismét megharapott.
- Uuuh!-nyögtem megint, már nem tudtam józanul gondolkodni, hiszen annyira jól csinálta.
Pillanatokon belül édes ajkai megtalálták az enyémet, és lágyan csókolni kezdett. Egyből kiéreztem a mentol és a whisky ízét a szájából. Annyira elvarázsolt ez kombináció, hogy gondolódás nélkül húztam fel őt az emeltre."

Ui: Remélem nem haragudtok a késés miatt! :/ Végre túl vagyok a próbaérettségiken, köszönöm a biztatást utólag is! :* Ha tetszett ez a rész, szívesen olvasnám a véleményetek is. Viszont a jó hír az, hogy pár nap múlva - hétvégén - folytatom, és hozam az új részt! Szép napot! x

12 megjegyzés:

  1. Ez a rész megint csak tökéletes lett! ;) El sem hiszed mennyire vártam ezt a részt! :* Egyszerűen fantasztikusan írsz.Többször is újra szoktam olvasgatni,mert nem lehet megunni.A végén már fejből tudni fogom a csodálatos történeted..<3 xx Várom a kövi részt! :3

    VálaszTörlés
  2. Hát itt nem lehet abbahagyni:D várom a kövi részt remélem hamar megkapjuk:3

    VálaszTörlés
  3. Kikészítesz :D:D ♥ Imádtam ..Xx

    VálaszTörlés
  4. Imádom ♥ Elég durva volt:D Hazz ilyen is tudd lenni XDD Hamar a következőt<33

    VálaszTörlés
  5. Szupeeeer!!*.* gyorsan kovii!! Es Harry milyen kis huncuut

    VálaszTörlés
  6. Szia!Én ma kezdtem el olvasni a blogodat és hát huuuu!Rohadt jó!És igen pont most fejeztem be.Nálam a te blogod áll az első helyen pedighát azért olvasok egy párat.Nagyon tetszik maga a történet.A bandázások,a piálás,a karakterek.A helyszínek is nagyon jók.És tényleg ez az amire mondhatjuk:This is wild
    Hugs from Eszti :)

    VálaszTörlés
  7. Uhhhh.*---* nagyon várom már mi lesz a folytatása.:)

    VálaszTörlés
  8. nem...hiszem...el! *.* omg :33 ez...imádom

    VálaszTörlés
  9. IMÁDOM *__* siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  10. legkozelebb joval hosszabbat kerunk aam ;)

    VálaszTörlés
  11. Sziaaaa!
    http://troubletale.blogspot.sk/2014/04/dij-liebster-award.html
    c:

    VálaszTörlés