2014. április 6., vasárnap

Tizenötödik rész: Több mint barátság, de kevesebb mint kapcsolat.


Harry:

" Ma reggel egy furcsa érzésre ébredtem. A lábam teljesen elzsibbadt. Mikor oda néztem észre vettem, hogy a lap-topon fekszem. Azonnal beugrott az a kellemes emlék, hogy miért is van alattam a gépem. Tegnap miután haza kísértem Emilyt, facebookon nagyon sokáig beszélgettünk. Úgy érzem, újra minden oké köztünk. Sőt még azt is mondta, hogy őt az sem zavarná, ha a többiek előtt is nagyon jóba lennénk. Kicsit meglepődtem erre a kijelentésére, és el is gondolkoztam rajta, hogy megtudnám e ezt csinálni. Eddig mindig közömbös voltam vele a többiek előtt. De most ideje jó barátként viselkednem. Ezt érdemli. Közben kiszedtem magam alól és felnéztem facere. Mikor az órára pillantottam, azt hittem rosszul látok, még csak hajnali fél öt volt. Mi az isten?! De hát világos van már kint. Aaahw nyári idő! Na mindegy, végig görgetem, aztán még visszafekszek.-gondoltam magamban, viszont megláttam chaten Emilyt.
Harry: Hát te? :)
Em: Nem tudok aludni! :/ Te?
Harry: Felébredtem. Miért nem tudsz?
Em: Nem tudom. Jár az agyam.
Harry: Min?
Em: Ne kérdezz annyit!!!! :P
Harry: Jól van. ;) De azért elmondod? :D
Em: Majd. Most megpróbálok aludni! x
Harry: Várj!
Em: Hm?
Harry: Nem találkozunk?
Em: Most?
Harry: Igen.
Nem tudom mi ütött belém, de látni akarom.
Em: Nem Harry, még pizsamában vagyok. De különben is egy hét szobafogságot kaptam. Emlékszel?
Harry: Aaj!! Szökj meg!!
Em: Dehogy! :o
Harry: Ugyan Em, felöltözöl, kiszöksz, és mire őseid felébrednek már otthon is leszel. Na?
Em: Nem hiszem, hogy jó ötlet ez! Különben is hova mennénk, ahol nem láthat meg senki?
Harry: Hozzám!
Em: Nem hiszem Harry!
Harry: Kérlek! Gyere! Minden oké lesz. Haza fogsz érni addigra.
Em: Jó! El sem hiszem, hogy bele megyek ebbe! :D :o Te hibád lesz, ha lebukok.
Harry: Jó vállalok mindent! Várlak! x
Em: Szia! xx

El sem hiszem, hogy tényleg át fog jönni. Amikor kérdezte, hogy hova mehetnénk, egyből írtam, hogy jöjjön hozzám. Nincs mint ezen gondolkodni. Amikor itt aludt még a buli után, akkor is éreztem azt, hogy ide illik a házamba. Lehet, hogy hülyén hangzik de így van. Volt, hogy lányokat hoztam fel, de ők csak úgy voltak itt. Vagyis néhány óra erejéig. De amikor Emily itt van, olyan mintha tényleg itt lenne a helye. Megráztam a fejem, hogy el felejtsem ezeket a nyálas gondolatokat, majd én is öltözni kezdtem. Fel vettem egy szürke szabadidő gatyát és a csípőmre kötöttem. Majd egy fekete pólót választottam mellé. Kicsit rendbe raktam az ágyam és körülötte, majd meghallottam, hogy csöngetnek.
- Jó reggelt!-köszöntem neki mosolyogva.
- Szia!-nevetett fel, majd megforgatta a szemeit.
- Gyere! Menjünk fel!-mondtam, majd hagytam, hogy előttem felmenjen a lépcsőn.
Akaratlanul is végig mértem a fenekét ebben a feszülős nadrágban. Jól nézett ki.
- Mizujs?-kérdezte, amikor lehuppant az ágyamra.
- Nem tudom. Még egy kicsit álmos vagyok.-mondtam, majd mellé feküdtem.
Egyből ő is végig dőlt az ágyon, majd egy pillanatra lehunyta a szemét, és mélyet lélegzett. Megesküdnék, hogy felidézte azt amikor itt aludt.
- Miért nem tudtál aludni?-könyököltem a kezemre, majd őt néztem.
- Mondtam, hogy járt az agyam.-válaszolt, majd ő is felém fordult.
- És min?-kérdeztem, majd szememet végig futtattam a testén.
Most vagyunk először együtt egy ágyban, és csak beszélgetünk.
Ügyes vagy Styles! Jól van valahogy el kell kezdeni!-beszéltem meg magammal. Amikor újra a szemébe néztem láttam, hogy ő is végig nézett rajtam, majd lassan beszélni kezdett.
- Csak magamon, hogy nem kellek soha senkinek .. rendesen.-mondta ki végül, nekem pedig le esett az állam.
Még is mit ért ez alatt? Jesszus, most rám gondol? Mi a fasz?! Nem volt soha barátja?
- Ezt hogy érted?-kérdeztem, majd a telt ajkait néztem a válaszra várva.
Ő azonban hirtelen felült és így szólt:
- Semmi! Ne mondtam semmit!-erőltetett mosolyt az arcára.
- Nem! Ne, hagyjuk!-ültem fel mellé.- Hogy értetted azt?
Sóhajtott egy nagyot, majd bele kezdett:
- Elég butaság ... csak úgy mondtam. Mert eddig igazából mindenkinek csak arra voltam jó, hogy csak smároljunk egy-két buliban, és ennyi. Semmi komoly, rendes dolog. De nem számít. Vannak barátaim.-itt rám mosolygott, majd újra a földet kezdte el nézni.
Őszintén szólva ettől az utolsó mondattól nem éreztem magam jobban. Hiszen a szavai első fele rám is teljesen igazak voltak. Én is csak "kihasználom". Néha smárolunk és ennyi. Nem?! Ugye nem rám gondolt?!
- Volt rendes kapcsolatod?-gyáva vagy Styles! Nem mertem rákérdezni, hogy ezt rám/ránk gondolta.
- Öhm, hát nem igazán.-mondta zavartan.
- Nem maradtál le semmiről.-nevettem fel, hogy egy picit oldjam a hangulatot.
- Miért mondod ezt?-nézett most a szemembe érdeklődő tekintettel.
- Mert nekem volt, de valahogy nem volt nagy szám egyik sem.
- Biztos nem a megfelelő emberrel voltál együtt.-mondta kedvesen.
- Az lehet. De hát ha neked sem jött még össze, akkor biztos azért, mert még nem találtad meg a megfelelő embert, nem igaz?-löktem meg egy picit a vállát.
- De, igazad lehet!-mosolygott halványan.- Köszi!
- Mit köszönsz Töki?-mondtam az egyik becenevét, amit Aron szokott hazsnálni.
- Töki?-vonta fel a szemöldökét.
Elnevettem magam, majd így szóltam:
- Válaszolj inkább a kérdésre!
- Azt kérlek szépen, hogy meghallgattál.
- Szívesen!
-válaszoltam, majd ismét hanyatt feküdtem az ágyon.
- Mennem kéne.-nézett vissza rám.
- Rá érsz!-mondtam, majd a csuklóját elkapva, magam mellé rántottam.
- Na de Hazza!-használta ő is a becenevemet.
- Mondjad Töki!-mondtam, amikor szorosan mellém feküdt.
- Miért akartad, hogy átjöjjek?-kérdezte, majd oldalra fordulva nézett le rám.
- Mert ..-szeretem ha itt vagy. Legszívesebben ezt mondtam volna, de inkább így fejeztem be:- meg akartam tudni, hogy mire gondolsz.
- Hát most már tudod.-mondta, majd újra hanyatt feküdt.
Fantasztikus! Elcsesztem a lehetőséget. Hogy milyen lehetőséget?! Azt, hogy megcsókoljam. Tudom szánalmas vagyok, hisz az imént mondta el, hogy mindenki csak kihasználja. De egyszerűen nem bírom már sokáig, hogy ne csókoljam meg. Aaaahw! Mit tegyek?! Most én könyököltem fel a teste mellé, majd amikor megláttam, hogy szemei csukva voltak, elkalandoztam a testén ... nem annyira kivágott póló volt rajta, de még így is látszódtak kerek melleinek a körvonala. Csípőjén a nadrág fölött egy kicsit kilógott a hasa, ahol látszott, hogy egy picit már megfogta a nap. Lábai szorosan egymás mellett pihentek. Amikor újra az arcára néztem, láttam, hogy mosolyogva engem néz.
- Mi az?-mosolyogtam rá.
- Ennél feltűnőbben nem is bámulhattál volna meg.-nevetett.
- Nem tehetek róla. Férfiból vagyok, te pedig nőből. Szóval?!-nevettem el magam én is.
- Ja, hogy ilyenkor szabad kb. 20 centiről stírölni egymást?-kérdezte, majd hirtelen felém nyúlt, és elkezdte csavargatni a hajam.
Jé! Ez fura! Miért csinálja ezt? Senkinek sem engedtem meg még, hogy csak úgy babrálja a hajam. De ez jól esik. Lehunytam egy pillanatra a szemem, majd amikor kinyitottam egy arc volt előttem közvetlen közel.
- Na mi lesz? Megcsókolsz már végre?-súgta rá az ajkaimra.
Egy pillanatra megráztam a fejem, viszont amikor pislogtam azt láttam, hogy Em még mindig csukott szemmel fekszik, én pedig mellette könyöklök. Az istenit! Nem hiszem el, hogy képzelődtem! A francba! Már akkor is amikor itt van?! Nem hiszem el!
- Minden oké?-zökkentett ki a hangja.
- Persze!-mondtam le nézve rá.
Basszus olyan dögös így, hogy itt fekszik szinte alattam, és a nagy szemeivel néz fel rám. Egyszerűen olyan érzések kavarognak bennem, amiket magam sem értek. Nem bírtam tovább várni. Egyszerűen nem ment, képzeletem már eljátszott ezzel. De én a valóságban akartam megcsókolni őt. Mikor lehajoltam és összeérintettem az ajkainkat, egy kisebb sóhaj hagyta el a számat. Végre! Utána pedig őszintén szólva bele passzíroztam őt az ágyba. Olyan hévvel csókoltam, hogy megkellet kapaszkodni az ágyneműben.
- Ha.. Harry!-tolt el egy picit magától.- Mennem kell!-mondta, de láttam, hogy még maradna.
- Még egy picit maradj!-mondtam neki őszintén, majd megpusziltam a száját.- Kérlek!-majd egy újabb puszi, és még több, majd még több.
Amikor nem bírta tovább, elnevette magát és a tarkómnál fogva odaszorított a szájához.
Olyan volt ez az egész jelenet, mintha többek lennénk, mint barátok extrákkal. Nem tudom, de a mai nap alatt sokszor eszembe jutott az a mondás, hogy 'több mint barátság, de kevesebb mint kapcsolat'. Ez rohadtul jellemez minket. Érzem, hogy ez már jóval túl megy a barátság szinten. De valamiért nem lehet kapcsolat kettőnk között. Nem lenne tartós. Mi így vagyunk jók egymásnak. Így tudunk meglenni egymás mellett, hiszen valami még is hozzá köt. Valami vonz benne, valami ami miatt, akarom, hogy az ajka az ajkaimon legyen, és akarom a nevemet a szájából hallani.

***

Miután Emily elment, megbeszéltük, hogy megpróbálja elkérni magát a délutánra. Azt mondta, hogy kitalál valamit, amiért kiengednék őt. Egyre jobban a rossz kislányság felé halad .. persze jórészben ez nekem köszönhető. De így sokkal izgisebb a dolog.
Mi már kint bandázunk a srácokkal a parkban, amikor feltűnnek a járdán a többiek. Zoet és Aront pillantom meg először, majd észre veszem a mögöttük kullogó lányt. Emily! Sikerült eljönnie! Jéé! Nem is tudom mióta örülök ennek ennyire?!
- Sziasztok!-köszönt Zoe, majd mindenki vissza köszönt.
Én ezután felálltam a padról, majd oda lépkedtem Emilyhez, majd köszönéskép a derekánál fogva közel húztam magamhoz, és arcon csókoltam. Tudtam, hogy mindenki minket néz - vélhetőleg tátott szájjal - de nem érdekelt.
- Szia Harry!-suttogta Emily tiszta vörösen.
Magamban jót nevettem, amiért ennyire zavarba tudtam hozni. Vissza ültem a helyemre, majd Matt azonnal lehuppant mellém és megcsapta a vállam.
- Ez meg mi volt?-kérdezett rá az Emilys jelenetre.
- Semmi, semmi!-nevettem fel, hiszen számítottam a kérdésére.- Csak jóban vagyunk. Ennyi az egész!-hangsúlyoztam ki, az ennyi szót.
- Ha te mondod, elhiszem.-mondta, bár nem hiszem, hogy így is gondolta.
- Emily!-szólalt meg hirtelen Matt. Baszki, mit akar tőle már megint?! Lehet, hogy ezt nem gondoltam át teljesen.
- Igen?-nézett rá, majd egy pillanatra rám.
- Jóba vagytok Harryvel?-kérdezte Matt.
- Hogy mi?-nézett zavarodottan Em, ez milyen hülye kérdés már?!- Igen, persze!-válaszolt.
- Oké, én ezt értem. De még is mennyire jóba?-nem értettem miért kell ezt mindenki előtt csinálnia.
Kis gondolkodás után felemelte a fejét, majd így szólt:
- Pont annyira, mint mi, Matt. Barátok vagyunk és kész. De ha ennyire zavart a puszi, legközelebb te is kapsz.-kacsintott rá, majd vissza fordult Zoehoz.
Mindenki nevetni kezdett, majd Matt is lehiggadt, és beszélgetni kezdett másról. Viszont én egy kicsit szarul lettem. Vagy nem tudom. De furán estek Em szavai. Tudom, hogy ezt kellett mondania, és hogy én is ezeket mondtam nagyjából. De valahogy még is szar volt a szájából hallani, hogy 'csak barátok vagyunk, ennyi'. Faszom bele az érzéseimbe! Még is miért van ez, hogy ilyen szarul érzem magam e miatt? Mi történik velem? Miért kezdek el ilyen szarsággal foglalkozni? De közben miért akarom már megint Emily csókját érezni? Miért?!"

Ui: Sziasztok :) Ismét egy hosszú résszel érkeztem, remélem tetszett. Ha igen akkor tudjátok - komit kaphatok ?! :$ Egyébként előre szólok, hogy hétfőtől kezdve megindulnak a próba érettségijeim, illetve majd május 5.-étől a rendes, szóval a részekről mindenképp tájékoztatni foglak titeket. De tudjátok, igyekszem. x

18 megjegyzés:

  1. Aztaa :) tök jól tudod jellemezni őket a "stílusukkal" nagyon jó a blog és a rész is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. öhm kifejtenéd ezt pontosabban ? :) hogy érted? :) amúgy köszönöm :**

      Törlés
    2. Hát, csináltál mindegyik szereplőnek egy különálló stílust, amitől meg lehet különböztetni őket, a "beszédstílusukat" pedig beleszövöd a részekbe... mint egy író, grat :)

      Törlés
  2. uuu..nagyon jóó...szeretem a blogod!! Sok sikert az érettségihez!! :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó:) Nagyon jól tudod jellemezni Harry érzéseit.Nekem végülis nekem tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaaaj de jó, hogy így gondolod :) ez volt a célom, hogy mindenképp fiúsan/Harrysen írjam meg a részt :) örülök, ha sikerült. :*

      Törlés
  4. Szia! Nagyon tetszenek az írásaid egy ideje azt veszem észre hogy várom a hétvégét hogy elolvashassam a következő részt :D Gratulálok, csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  5. Gyorsan hozd a kövit nagyon jó:))))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon imádom a blogot!!! ♡
    Teljesen bele tudom magam élni,mert én is hasonló helyzetben vagyok az egyik "barátommal",csak nálunk én érzek így mint Harry.(ja és még nem volt csók :( ) Siess a kövi résszel és így tovább ;) :*♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  7. nagyon szuper lett! :)
    Csak így tovább, és nyűgözz le minket a TÖKÉLETES blogoddal! ;) ♥ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most megdobbant a szívem erre az aranyos mondatodra . *-* köszi, és igyekszem. xxx

      Törlés
  8. Imádooom a blogod egyszerűen tökéletes.*-* siess a kövivel.:)

    VálaszTörlés
  9. Huh..egyszerűen szóhoz nem jutok...Eszméletlen jól írsz! Sok történetet olvastam már,de ez nálam az ELSŐ helyen van.. :) Már NAGYON várom a kövi részt..!! :* Csak így tovább!! ;) *-*

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jo! Ma kezdtem es kb egy óra alatt kivégeztem az eddigi részeket!! Mar olvastam pár blogoda! Aszem ami zaynről, Jessről, Harryről és Hoperól szólt..na az egy átütő blog volt!! Nehány résznél mar sirtam v a röhögéstől v a szomorusagtol:)) na es a Taylor-os rész:D ott kicsit szartamxD Na errol ennyit neharagudj h ide írom csak ott nem tudtam komizni://
    Eddig nagyon sok blogot olvastam mar..főleg one directionrol szólt.. Ez is hasonló megis teljesen mas!! Most nem jöttek rögtön össze, nincsenek halálosan nyálas részek, ellenségek mindenhol, es Harry sem híres:)) ez egy laza megis kurva jo történet!! Es nagyon imadoom pont ezekért es csak ugy mondom h nagyon sok tehetséged/tehetségetek van az íráshoz!! Es szivesen látnám egy könyvesboltban is;) nem csak ezt a történelmet!! Annyit h imádom koviit!!:))))

    VálaszTörlés
  11. Szia:) imadom a tortenetet:)
    Es igy azelozo komit olvasva kitudnad nekem valahogy tenni az elozo torzeneted amit az elozo komizo megemlitett? Mert borzasztoan kivancsi vagyok ra:)<3

    VálaszTörlés
  12. http://5ways1directionfanfiction.blogspot.hu
    Ezt kell beírni

    VálaszTörlés